8 feb 2009

hej hej =D

haha shaki jag van sist du suger ju häst balle på fifa, du kan komma hit när du vill och hur du vill kommer endå att vina.
kommer göra robot dansen så många gånger så att du kommer stänga av x boxen =D...

så nu kan ja skriva va ja gjorde igår=D
 igår så jäste jag ordentligt, gick inte ut eller nåt va bara hemma.

jag snackade med pola igår på telefon o han har fortfarande ganska tråkigt i kalmar, vi snackade om allt onödigt man kan snacka om. men vi kom fram till att vi ska resa nånågång och då ska vi inte planera nåt. men vi ska inte åka till chania för det sög häst balle =P

har nationella imorgon, det kan vara ganska roligt. har presis skrivit om One tree hill ska berätta om hela första sesongen. har skrivit 2 sidor men ja tror det e för långt så imorgon ska jag försöka korta ner den ennu mer.

till slut kan ja skriva om en serie för ja har inget mer o skriva om =P

jag kollade på vänner igår så jävla bra avsnitt ja kollade på. det var då chandler och Monica förlovade sig.
man fick ryssningar, så om ni inte har sett de avsnittet kolla :P

aja det va allt för i dag..

Kommentarer
Postat av: shaki

okej vi säger så rematch på G

2009-02-08 @ 23:08:17
Postat av: ARMINAAAAAAAAA

mjao på dig lix..

2009-02-11 @ 19:58:34
Postat av: ARMINA

stefan pätöö, du suger verkligen på att uppdatera haha! :)

2009-03-11 @ 12:44:59
URL: http://myspace.com/armyyg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0