Den onödiga bloggen

heeej mitt namn är Stefan. det här e mitt första inlägg på det här vackra bloggen,  jag har väldigt svårt att stava så det här blir en utmaning (dyslexi). 

det jag gör mest e att kolla på serier det e nog de bästa jag vet och så har jag en onödig kussin som heter Roni och han kan inte säga r så när han ska säga sitt namn säger han rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroni. han e ganska lat så vi trivs bra när vi e med varandra för att jag okså e lat.

snart går ja ut på praktik jag ska praktisera i cinderella, mitt första mål med resan är att fixa en kommpis annars kommer jag ha det väldigt tråkigt. oj jag glömde skriva vilken skola jag går i jag går i globen ganska sköön skola man tare lungt bara.

den här veckan har det kommit ut 5 serier som ja kollar på och det bästa avsnitet var
Om ni inte sett denna serie så föreslår jag att ni kollar på den.
Det var allt för ikväll jag skriver mer imorgon puss och kram

Kommentarer
Postat av: armyy

nice stefan :D gryymt :) hoppas de går brao på båten :D åå att du möter din livs levande kööömpis på bööten ;D

2008-10-15 @ 20:05:59
Postat av: katta

HAHAHAH :P du e rolig du

2008-10-15 @ 20:28:08
URL: http://chiiquiitaaa.blogg.se/
Postat av: Arash

HAHAH bästa bloggen :D keep it up hahah

2008-10-15 @ 21:51:25
Postat av: CHARLIE

DU ÄR SJUK HAHA SKA

2008-10-15 @ 23:32:19
Postat av: Shaki

Du är skit dålig på att stava sluta genast :P ahaha

2008-10-15 @ 23:57:24
Postat av: armyy

dåålii uppdatering för fan ahhaha !!

2008-10-16 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0