Atletico madrid - real madrid 1-2

andra halvlek har börjat nu.
det har gått 4 min Matchen o roni säger ejj räää det börjar bra för atletico.
Leo franko gör 2 fantastiska räddningar i 52 min, roni blev glad o sa leo e den målvakten.
57 min har gått aguero missade målet, roni säger MÅSTE DU KOMMA IN NU när amanda kom in i rumet och ville visa roni nåt.

Maniche skjuter och roni säger ooooffff va sexigt 60 min.
forlan skjuter mot mål Casillas räddar. roni  säger: knulla casellas faster 62 min.

domarn får kylspray 64 min han fick säkert ett myggbet men ville övedriva o låtsas att han hade fått kramp.
Roni säger alla i real madrid e som tjejer vet inte vad han menade med det =S.
84 min blir raul utbytt 50 cent kommer in (drenthe).

85 min vill roni ha straff men komentatorerna sa att det var axel mot axel.
87 min gör LEO FRANKOO en cirkus räddning,
Ateltico madrid får frispark den 89 min simao tar den och gjorde ett fantastikt mål.
roni skriker sen säger han kolla han försöker inte ens röra sig(casellas). va sexigt.
50 cent lägger en suuper man.¨

real madrid fick straff i 5+ min.
higuien gör mål. roni ser ledsen ut har aldrig roni så ledsen.
ska försöka få en intervju av roni vi får se vad han säger.
roni säger inga komentarer och så säger han Sug min kuk.
så det va allt för i dag skriver mer imorgon
pusss o kraam




Kommentarer
Postat av: charlie

det är bra stefan KEEP IT UP :D HAHA

2008-10-18 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0