Kristina fyller år

Hej hej
dags att skriva igen. måste bara säga att min data är fortfarande sönder,  jag håppas på attden blir fixad i dag annars e det knass.

men men i dag fyller Kristina å.r Kristina e min kussin. hon fyller 2 år =D.
så det är gasnka många små barn i huset hoss min kussin. alla små barn gillar mig, dom kallar mig för Michel jackson haha, nee skojja bara .

 nu sitter jag med Nickol hon är okså 2 år och hon e min asistent hon hjälper mig med att skriva.
nu ska jag spela rockband och jag är trumisen jag e bäst om ni vill utmana mig skriv till mig för jag e så bra att jag har vunnit priser på grund av att jag spelar så bra trummor.
 
neee nu fick inte jag spela mer, måste vara barn vakt så det var allt för i dag berättar mer om mitt spännande liv imorgon
pusss o kraaam


Kommentarer
Postat av: Elie

GÅ skjut dig själv. Helt BAAAAAAH blogg

2008-10-19 @ 21:04:24
Postat av: shaki

håller med ovanstående det är tragiskt att se en vuxen farfar inte kunna skriva. lägg ner

2008-10-19 @ 22:34:16
Postat av: jan

skojar ni?

det här är den bästa bloggen.

2008-10-20 @ 00:40:23
Postat av: Elie

http://www.sfikurs.se/

2008-10-20 @ 11:24:56
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och du får gärna lägga till mig som favorit på bloggkoll.se :P

2008-10-20 @ 11:31:34
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Amine

SFI KURS, HAHAHAHA klockren Elie!!



Måste erkänna att har man börjat läsa denna blogg kan man inte sluta.



Bra jobbat Steffiee!!!

2008-10-21 @ 01:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0