fredag 17 oktober 2008

i dag så var det min sista dag i skolan för i år. det känns väldigt skönt, nu slipper jag åka till globen varje dag. det har blivit knass med min praktik plats jag vet inte när jag ska praktisera så min lärare ska ringa mig på tisdag och berätta när jag ska praktisera.

jag tänker berätta lite om min resa till kalmar. 
det var jag roni och Jan som åkte ner till kalmar. vi skulle hälsa på pola. jan körde bil jag och roni va dom onödiga som bara satt o softade.
på väg till kalmar hade vi ganska tråkigt vi hade nästan inget o prata om så vi lekte en lek.
den går ut så här man säger en film eller serie, den bokstaven som slutar på filmen eller serien ska man komma på en ny serie sen den´som inte kunde svara åkte ur leken. men vi tröttnade ganska snabbt på att köra den leken.
när vi kom fram till kalmar så blev pola glad, för att det e ganska skumma människor där i kalmar.
 
första dan i kalmar så festade vi. det va ganska skönt i klubben det va ganska mycke bråk där och det hade aldrig hänt innan säger pola. dan efter hade nån kastat ut en tv från lägenheten så det va ganska skumt att se en sönder sprängd tv utan för lägenheten.  senare åkte vi till Öland, jan ville åka till Öland för att han aldrig har vait där så vi åkte dit. det va inte så många männsikor där det va mest fåglar. har aldirg sett så många fåglar på en o samma ställe förut.

dan efter åkte vi till Växjö där bor min mormor o morfar så vi hälsade på dom och hade roligt. efter växjö så skulle vi hem till stockholm. oj oj oj jag har  nog aldrig haft sån ångest för, jag skulle se på en film på datan men bateriet dog så jag hade ångest och sov. 

så det här va min resa till kalmar
det va allt för i dag nu måste jag tänka på vad jag ska skriva imorgon
Pusss o kraaam.

Kommentarer
Postat av: Roro

Fucking Kalmar

2008-10-17 @ 19:48:31
Postat av: charlie

broor dy e keyfaste i svwerigeet aaHAHAHAH

2008-10-17 @ 23:17:15
Postat av: jan

kortet är tagen från min mobil :(

som jag tappade. :S

RIP w790

2008-10-25 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0