blogg nr 2

Tjaa.
det första jag vill säga är fuck alla som inte tycker at tjag borde skriva min blogg, det har vart en person som har klagat och han heter Shaki, ni som vet vem han är, umgås inte med han. han är OND. han är  DJÄVULEN så akta er.


på morgonen så delade dom ut stressbolar i stan vid bögringen, jag fick 1 den va ganska skön att leka med men jag råkade tappa den i tunelbanan och jag orkade inte plocka upp den så jag lät den vara kvar där.


i dag i skolan var det lite ångest att jag gick till. jag hade 2 lektioner men den första gick jag inte på för att man inte får betyg i de ämnet =S. den andra lektionen så va ja klar med alla arbeten så jag fick extra arbete som jag inte behövde göra ,så jag gjorde inte dom :D.

nu är jag hoss rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroni, vi gör inte så mycke han spelar fifa 09 och jag sitter framför bloggen o skriver så att alla mina läsare kan läsa vad jag gör som e så himla roligt.

sen vill jag säga GRATTIS till Arash han har fixat körkortet så alla som känner han gratta han. det som är bra med arash är att han går i skolan i enskede så det kan bli skjuts för mig =D .

jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva om. om ni har tips eller förslag så skriv det till mig =D


Kommentarer
Postat av: armyy

hahahah :D niice daag :d händer ikväll da? :D:D:

2008-10-16 @ 18:15:36
URL: http://armyy.blogg.se/
Postat av: Arash

Stefan de går ju ganska bra med stavningarna :D

2008-10-16 @ 18:19:20
Postat av: jan

bra passande bild :P

2008-10-16 @ 18:26:12
Postat av: pola

du e en riktig ÖZZE

2008-10-16 @ 20:15:09
Postat av: Shaki

Fett fittig du är stefan :(

2008-10-16 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0