31 oktober 2008

heeej heeej
har inte kunnat skriva nån blogg för att jag har vart på cinderella o praktiserat.
nu ska ja berätta om veckan ja har vart på cinderella.

första dagen så vart jag heeelt förvirad cinderella e ganska stor så vart vilse då o då, men då fick ja ringa några som jobbar så dom skulle beskriva vägen, ahahah.

första dan i köket så fixade jag choklad bollar rullade ca 500 st, sen så fick ja ta över köksmästarn för att hon skulle iväg i 2 timnmar så jag fick skrika o bestämma över arbetarna =D.men ja trivs ganska bra där alla e för snälla mot mig dom tror jag e nån person som e vilse :P.  nu e jag hemma under helgen
 
sen så ja tillbaka till havet o softa o ha ångest i dom ruttna sängarna, dom e ju fett små rammlade av sängen första dan för ja brukar rulla när ja sover =P
men men det va allt för i ida berättar mer imorgon

pussspusss 


Kommentarer
Postat av: aaa

saknad

2008-10-31 @ 21:14:19
Postat av: Armina

nuutiis

2008-11-01 @ 00:33:20
Postat av: Amine

Du rullar inte bara när du ligger och sover, du gör det när du går också. :)

2008-11-01 @ 04:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0