26 oktober 2008

Hej Hej
jag tog en paus igår så därför skrev ja inte ville vara som blondin bella fast min paus va mycke kortare haha.

igår så spelade vi guitar hero. det har kommit ut ett nytt guitar hero o den e mycke bätre än 2an, det är mer låtar som man känner igen i den nya guitar hero så ladda ner den, den e grejer =D.

i dag när ja vaknade så trodde ja kl va 9 men nej nej det va den inte kl va 8 man ska ju ställa om klockan i dag så då fick ja ångest att klockan bara va 8 och jag kunde inte somna om =(. 
jag hade ingen snuss kvar så jag övningskörde till coop o köpte snuss och vill bara säga att atomat bilar e så jävla sköna o köra finns inget bätre haha.
senare under dagen så övningskörde jag igen det e fortfarande svårt men ja lär mig o det blir roligare o roligare för varje gång så snart så har ja körkortet tror ja =P .

i dag så måste ja packa lite saker ska praktisera imorgon e ganska nervös, sen så måste ja ta broshans bärbara data o lägga in massa filmer o serier så om ja har tråkigt så kan ja se på nån film eller nån serie så ja har nåt o göra när ja praktiserar.

det har gått rykten om att det finns trådlös internet där så om ja får in internet till bärbara så ska ja blogga varje dag annars så kommer ja skriva nångång då o då när ja har tillgång till internet.

nu ska ja kolla på en serie o den heter YO GI OH,
så hare braa så skriver ja snart igen
pussss o kraaam


Kommentarer
Postat av: Arashi

HAhA varför skriver du inte att ja döda dig på guitar hero föör

2008-10-26 @ 16:34:55
Postat av: bu!

Serien heter faktist YU-GI-OH! O.o

2008-10-26 @ 23:36:46
Postat av: Jaden

im chillin out with the crew in the schoolyard, finding trouble never working to hard.

2008-10-26 @ 23:48:32
Postat av: pola

varför skriver du inte ditt namn roni.. sköms du för att du också tittar på serien?

2008-10-27 @ 00:28:09
Postat av: Emma Lindgren

haha, vill vara som blondinbella..

Du är så skön Stefan :b

Är det fortfarande cinderella du ska praktisera på?

2008-10-27 @ 21:23:45
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Armina

Haahahah! Patti ! HOPPAR ALLT GÅR BRA PÅ CINDERELLA !! OCH hoppas du får jätte mycket kunskap åå vänner som du ville ha ! ahhaah :D pussiluss

2008-10-29 @ 12:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0