24 oktober 2008

Hej Hej

i dag på morgonen så ringde min lärare mig han sa att jag ska praktisera på måndag och att jag måste åka till skolan och skriva på några papper. jag ringde Arash för att kolla när han började han sa att han skulle ta bilen till skolan då sa ja plocka upp mig så kan du skjutsa mig till skolan.

så han plockade upp mig vi hade roligt lyssnade på musik o ah inget mer spesielt hände på bil resan.

när ja va i skolan så pratade jag med några 3or o softade. jag åt lunch där, som vanligt så va det lax grejer , men jag fick bacon med potatis ganska torr va maten, haha.

sen vart det bråk i skolan hahhah, 2 elever från sant göran bråkade med varandra, ena snubben hade gett en örfil till den andra personen och den andra personen tog biljardkö och slog till den på honom, sen blev den andra arg och gav han en örfil igen haha, och an tog biljardkö o slog den på han igen sen började dom kramas, då kom lugna gatan o stoppade dom hahaha.

sen gick ja upp till läraren o skrev på pappren och nu ska jag praktisera på måndag jiiiipppiiiii =D.

när ja kom hem kollade ja på supernatural och det är en ganska onödig serie det är 2 bröder som jagar o dödar demoner häxor, spöken och mer.


Kommentarer
Postat av: Arash

Jag gillar håriga småbarn

2008-10-24 @ 17:10:29
Postat av: pappis

Grattis stefan äntligen praktik för dig =)

fast under lovet?xD

HAHAH

fett synd!

2008-10-24 @ 18:45:33
Postat av: Roro

Skarrig du e Arash

2008-10-24 @ 20:50:13
Postat av: Arashi

Hahha jätte kul, va ju verkligen jag som skrev det också

2008-10-25 @ 00:03:13
Postat av: Amine

Stefan, du kommer längta så mycket till dagarna då du bara satt hemma och kollade på Pokemon nu när du ska ut och jobba.



Det är skiiiiittt jobbigt tro mig. 4-5 gånger värre än det vi gör i skolan hos Bengan!! Dessutom får du inge lov, hihi.

2008-10-25 @ 01:30:09
Postat av: jan

kul

2008-10-25 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0