22 oktober 2008

Hej Hej.
i dag så har ja vart hemma som vanligt, har fortfarande inte gått på praktik än men snart går jag tror jag.
det e bråk i huset Amine flippar han kastar grejer på Elie o elie kastar grejer på han.  vi skulle till coop men det blev aldrig av för att vi inte fick skjuts.

Amine e här vi har spelat fiffa och jag våltog han och Elie utan Zlätan på plan och jag va sverige och dom va chelse
så dom e heeelt baaah

o shaki vad ere som händer folk e med mig nu du har inga kommpisar som skyddar dig hahahhaha
lonely boy =D.

i dag kollade jag på Eli stone den va grejer oj oj oj om ni inte har sett den ladda ner den, det är en komedi serie

 ..








den här bilden påminner om Shaki =D--->

Kommentarer
Postat av: Arashi

FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT

2008-10-22 @ 20:43:21
Postat av: Elie

Ajajaj hur ska shaki kontra. Skapa en blogg shaki:P

2008-10-22 @ 22:35:24
Postat av: Elie

aaa fiffa chelse mickiit bra matchet vi spilade

2008-10-22 @ 22:36:08
Postat av: Emma Lindgren

svar: jag får bara göra slavjobben som dem inte gör, skala morötter, haka gurka och skit.. sånt jag inte lär mig ett piss på.

2008-10-22 @ 23:24:16
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Armina

HAHAh stefan din fuling, vadå skönt att du inte kan praktisera!!! HAHAH SLÖFOCK !!

2008-10-23 @ 12:48:25
URL: http://armyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0