21 oktober 2008

Heeej Heeej
nu e min dator fixad =D allt funkar o det känns väldigt bra =D.
i dag på morgonen så ringde jag min lärare, skulle fråga han när jag ska praktisera, han sa ja du stefan jag har ingen aning har inte fått ett svar, så du kan ta en promenad ute i regnet så ringer jag dig när jag vet när du ska praktisera.
så jag e ledig nu tills han ringer mig skönt va =D.

sen ere så här folk håller på o jiddrar i komentererna,  kan ni inte bara vara snälla mot varandra, eller mot shaki ska ni vara taskiga mot. för han håller på o jiddrar som fan, killen tror han kommer spela i serie A med zlatan o grabbarna han e fan bääh. hahha

i dag så kom det ut ganska många serier som jag kollar på, 
den som va bäst va One Tree Hill det va länge sen det kom ett sånt bra avsnitt
så till er alla som inte har sett den ladda ner den o kolla på den, dden e grejer det här avsnitet.






sen vill jag bara säga Fuck u Shaki,hahaha, det e monopool pengar du kommer tjänna inom fotbollen =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt och se hatare för de motiverar mig ännu mer brorsan glöm dock inte detta för när jag väl är där så sitter du med din fula blogg och kan fortfarande inte stava. :D

2008-10-21 @ 19:55:20
Postat av: elie

Ajajaj stefan kontrade, den va bra faktiskt:)

2008-10-21 @ 21:22:05
Postat av: Arashi

FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT

2008-10-21 @ 23:18:06
Postat av: Shaki

hur va hans kontring bra??? att han använde mitt skämt eller??

2008-10-22 @ 13:54:12
Postat av: elie

aaa faktiskt och vände ditt skämt mot dig:)

2008-10-22 @ 17:00:38
Postat av: Arashi

FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT

2008-10-22 @ 17:02:44
Postat av: Emma Lindgren

steeefan :D

vad sött att du bloggar, skojj :)

hoppas det löser sig med prektiken.. annars kan du ta min, HATAR DEN!!!!! blääääh!

2008-10-22 @ 18:27:16
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0