20 oktober 2008

hej hej =D
Min data blev fixad igår så jag var fett glad men när ja kom hem skulle jag testa den då var det skärmen som höll på o jiddra med mig, så nu e jag hoss Jan o Didi, med ett nytt försök med att fixa datan om den inte funkar i dag då ere REST IN PEACE med datorn.
 
så ere ju så här Shaki och elie har klagat på min blogg så det jag kan säga till er båda är Fuuuck u =D
jag kommer komma in i höliwood, kommer ha fett cash money, kommer göra musik video sen kommer ni säga shiiit vi skulle aldrig driva med stefan han har ´cash money hahhaha.

i dag så plockade jani upp mig, jag skulle hjälpa han med att städa hans relacom bil, det va ganska smutsigt där inne så vi städade bilen på 2 timmar, nu e den så fin att blommorna e avundsjuka  på den.

imorgon ska jag ringa min lärare o kolla vad han har o säga om min praktik plats, kanske är ledig en hel vecka då ere skönt då får jag sooova i min underbara säääng.

i dag så kollade jag på Merlin avssnit 6 den va bra om ni inte har sett Merlin så e ett tips att ladda ner den och titta på den

<---Merlin

Kommentarer
Postat av: shaki

Yo stefan monopol pengar räknas ej så du vet. :D

2008-10-20 @ 20:05:30
Postat av: Arashi

eyy stefan va ere shaki säger, knaaas

2008-10-20 @ 20:15:57
Postat av: Özze

Finns inga blommor din ignoranta struts

2008-10-21 @ 00:03:32
Postat av: ARMINA !!!!!!!

SHIT VA SJUKA FOLK E FACKING TÖNTAR på gud.. FOLK asså har för mycke fritid. Om han vill skriva blogg låt han, HAN HAR FACKING DYSLEXI? VAD FAN BEGÄR NI IFRÅN HONOM.. okej, NI KANSKE "SKÄMTAR" men egentligen hur facking roligt är det? :S shiiit.. inge roligt nånstans.. :S



jävla swedii som kollar stavfel också.. KOLLA Min kommentar säääkert har jag STAVAT FEL SÄKERT 94838934 NU.. men vet ni vad? JAG SKTIERIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT HOROR!

2008-10-21 @ 00:35:41
Postat av: ö

hihi

2008-10-21 @ 00:39:24
Postat av: HAHA

Armina dags och dra ner de ett par stäpp va??? ahahahahah

2008-10-21 @ 00:44:59
Postat av: Amine

Du är otroligt dålig på att skriva, men det visste jag om sen tidigare. Hur många gånger har inte jag hjälpt dig i skolan? ;)



Men det är inte ditt fel Stefan, fortsätt!! Det är bra träning för dig, både när det gäller stavning och motion. Fingrarna är väl det ända du orkar röra på??



Det possetiva är att jag ändå ser förbättring! Du har börjat stava ungefär vartannat namn med stor bokstav!

2008-10-21 @ 01:34:38
Postat av: Armina

haha dra ner vad? VADÅ dra ner stäpp? PÅ GUD ska också börja rätta er.. VADÅ STÄPP ? VA FAN ÄR STÄPP FÖR NÅTT?? HAHAH

pajas

2008-10-21 @ 13:37:11
Postat av: :)



http://www.youtube.com/watch?v=-ACFylOYidI

2008-10-21 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0