18 oktober 2008

Hej Hej nu är det dags att skriva ett nytt inlägg.  i dag så åkte jag till Solentuna, jag skulle fixa legg. jag hade inte rakat mig så jag såg ut som en skäggig gubbe.  
senare under dagen åkte jag till Jan och softade och spelade fifa 09. vi mötte varandra med jan torskade med 13-0 så han sög häst balle. 
nu är jag hos roni, det e fotbols match på tv. Atletico madrid möter Real madrid. roni hejar på Atletico madrid så jag håppas att dom torskar och det kommer dom att göra matchen kommer sluta 3-1 till real madrid. så om Atletico madrid torskar i dag så ring rroni och reta han då blir han sur och jag blir glad =D =D =D .  jag återkommer efter matchen då jävlar ska ja skriva mer =D 


 


 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Får jag fråga dig hur gammal du är?

2008-10-18 @ 19:14:30
Postat av: pola

fråga din mamma

2008-10-18 @ 20:27:39
Postat av: jan

de skit snack, jag van första matchen med 3-2

gjorde värsta cyckel sparken, :D

2008-10-18 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0