8 november 2008

tjaaaa

livet på cinderella e ganska jobbigt jag vill att praktiken ska ta slut. men det börjar bli roligare o roligare på båten man känner fler o fler personer för varje dag.

  jag fick vara i varm köket den här veckan det var tufft fick göra ganska mycke fick hjälpa till o läga mat i luckan sen fick ja hjälpa till alla kockar med det dom behövde hjälp med och personal maten. personal maten va det jobbigaste, för att när ja frågar dom vad ska ja göra för mat. då säger dom gör vad du vill o när dom säger gör vad du vill då ere knass då måste man tänka efter allt fastnar i huvet men sen när man kommer på vad man ska göra då blir det grejer. 

vi hade fifa tunering på båten vi kanske va 20 pers som spelade och den som van fick 10 muffinsar och jag van hela skiten vi va vakna till halv 4 för att vi va som många som spelade. så om ni fortfarande vill utmana mig på fifa då vet ni vart jag är ;).

nee nu måste ja avsluta bloggen för att det e många serier ja har missat som ja måste ladda ner o kolla på det var allt för i dag skriver mer imorgon

pusss o kraaaam



Kommentarer
Postat av: Arash

HOTNFRESH.BLOGG.SE



STEFAN GÖR REKLAM FÖR OSS

2008-11-08 @ 13:28:07
Postat av: Emma

haha, hälsa håkan från mig :b HAHAHAHAHAHAHHA..

fett kul ju att vara där :)

2008-11-08 @ 20:00:31
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0