15 november 2008

heej heej
nu e jag tbx igen =D.
¨
den här veckan har vart ganska skönt, har lärt känna mer personer o fått ennu mer kommpisar på båten =D.
den här veckan på båten va det grejer vi drack ganska ofta efter jobbet o festade. ett tips om man ska jobba i köket o är bakis då e det knass man blir så seeeeeg så det inte e sant. tur att man e praktikant så man kan softa bara hahaha.


nu har ja kollat på dom flesta serierna vill bara säga att heroes o one tree hill va dom sämsta avsnitten det händer ju inget det måste bli grejer snart annars kommer tittarna sluta titta på dom. 

snart så ska jag övningsköra o det känns bra har inte sutit framför bilen nu i 2 veckor håppas det går bra annars e det knass.

senare i dag vet jag inte vad ja ska göra kanske hittar på nåt eller så e jag hemma o ruttnar =D
det va allt för i dag skriver mer imorgon

pusssss



Kommentarer
Postat av: Roro

Vf skriver du aldrig vad som egentligen händer på båten du vet sånt folk vill veta hahah folk skiter i om du spela fifa men andra saker du berättat kan du skriva:p

2008-11-20 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0