1 november 2008

heej heej
vill bara säga att ingen kan vina mig på fifa 09 jag e bäst på det. ni som tror ni e bätre kan komma o möta mig jag är fifa mästaren 09.

i dag så har ja kollat på alla serier ja har missat pågrund av att ja har vart borta nu i en vecka.  det har vart ganska skönt o se typ 7 olika serier i dag. men den sämsta va nog gossip girl. det händer inte så mycke i serien längre.

heroes den e grejer men det har blivit lite segt nu när peter petreli har tappat sina krafter. det va hans far som tog hans krafter o hanns pappa har vart "död".

prison break har det inte kommit ut nån, jag e så besviken på prison break. serien måste ta slut snart orkar inte med den längre.

chuck det är en skööön serie om man gillar komedi, han blir ju smartare för varje avsnitt han kanske blir en riktig agent nån vacker dag =P.

supernatural den serien börjar övedriva nu. nu han en av bröderna fått ett uppdrag från gud o det har börjat bli lite löjligt nu.

eli stone den e okså en skön serie, han halucinerar fortfarande och det e alltid lika roligt .

90210 den har vart bra. den e okej inte värsta serien men den funkar att se på om man gillar drama komedi.

smallville nu börjar det hända grejer i serien.han har blivit kommpis med oliver igen dom va osams för att clark visste vem som dödade olivers föreldrar men det sa han inte till oliver sen fick oliver reda på det.

enourage fett sköön serie den måste ni kolla om ni inte har sett den ladda ner den snabbt, det handlar om cash money bitches.

så det va allt för i dag skriver mer imorgon pusss o kraaaam



Kommentarer
Postat av: Özze

HAHAHHAHAHAHAH, det enda du gjorde var förstörde serierna för alla

2008-11-02 @ 19:59:42
Postat av: Özze

HAHAHHAHAHAHAH, det enda du gjorde var förstörde serierna för alla

2008-11-02 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0